lunes, 14 de abril de 2014

La Ferida

Ella pretén despullar-me i jo m'hi resistesc. Em fa por que en la meva nuesa m'hi trobi la ferida, mal cicatritzada, i vaig esquivant les seves mans juganeres. Però a poc a poc vaig cedint al seu tacte, rendint-me als seus encants, al seu desig, deixant que ella em desprengui de les pors i de la roba. M'està acariciant amb les mans, els llavis i la mirada per tots els racons del meu cos. Però per molt que cerqui no aconsegueix trobar-hi cap ferida, ni tan sols una petita esgarrinxada. Se sent decebuda, enganyada, traïda i em fuig deixant-me abandonat en la meva nuesa.

Per molt que cerqués i ho intentés la seva mirada no ha sabut trobar-se amb la meva ferida, i això la fa encara més grossa. Tot i sempre sentir-la la mirada no em bastava per trobar-la. I procurava cercar-la, ferint-me, a explorant per les parts del meu cos i de la meva memòria, amb cigarrets encesos, fulletes d'afaitar, bolígrafs, caigudes i altres moviments esburbats. Però mai l'ubicava. Sorgien petites ferides que es desplaçaven d'un racó a un altre, però sempre s'esvaïen.  No bastava només sentir-la. I aquesta ànsia de trobar-la, d'ubicar-la, amb més intensitat em feia sentir la ferida.

I, de sobte, em descobresc sol i abandonat en la meva nuesa. I ben de pressa vaig vestint-me per la por a què quedi descoberta la meva ferida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario